Дата
народження 02.12.1955р.
Освіта технічна
Спеціальність
за дипломом Промислове та цивільне
будівництво
Стаж
безпосередньої педагогічної роботи 34
роки
Посада:
майстер виробничого навчання
Кваліфікаційна категорія :
«майстер виробничого
навчання,
спеціаліст першої категорії»
Працюю майстром виробничого навчання з
професії «Машиніст крана (кранівник)» понад 30 років. Маю глибокі і різнобічні
знання з виробничої практики; вільно орієнтуюсь в спеціальній, методичній і
науково-популярній літературі з різних галузей знань. Навчаю учнів із
захопленням, люблю і знаю свою професію. Відрізняюсь активним пошуком нових
ідей, маю потребу пошуку нових способів розв’язання педагогічних та виробничих
завдань.
Проблема над якою я працюю:
«Оптимізація уроку виробничого навчання в учбових майстернях».
Ввічливо спілкуюсь з дітьми, вимоглива
до них, цілеспрямовано і наполегливо формую в учнів уміння і навички
раціональної організації навчальної праці, здійснюю при цьому індивідуальний
підхід. Використовую спеціальні прийоми роботи з розвитку в учнів інтересу до
практичних занять, використовую новизну змісту, порівняння понять, використання
їх практичної значущості.
Методичні напрацювання:
методична розробка відеоуроку з теми: «Навчання керуванню механізмами тренажеру
баштового крану КБ – 100 з вантажем разом зі стропальником», робочий зошит з
теми: «Навчання керуванню механізмами тренажеру баштового крану КБ – 100 з
вантажем разом зі стропальником», професійний каталог з професії: «Машиніст
крану (кранівник), стропальник», відеотека до тем: «Слюсарні роботи», «Слюсарно
– збірні роботи», «Електромонтажні роботи», «Стропильні роботи», «Навчання
керуванню кранами».
Особиста методична картка
майстра в/н
КПБЛ
(Моніторинг
рівня фахової майстерності)
№ п\п
|
Зміст діяльності
|
|
1
|
2
|
3
|
1
|
П.І.Б.
|
Балевич Світлана
Володимирівна
|
2
|
Рік народження
|
2 грудня 1955 року.
|
3
|
Освіта (який навчальний заклад закінчив, коли)
|
Середньо – технічне (перший
Харківський
індустріально-педагогічний
технікум, 1981р.)
|
4
|
Посада
|
Майстер виробничого навчання.
|
5
|
Який предмет викладає (курс)
|
Машиніст крану (кранівник),
стропальник (1-й курс)
|
6
|
Педагогічний стаж
|
32 років
|
7
|
Нагороди
|
|
8
|
Курси підвищення кваліфікації (рік), стажування
|
2014 рік, курси проходження навчання та перевірки знань курсу: «Правила
будови та експлуатації вантажопідйомних машин» в Держгірпромнагляді
|
9
|
Проблема, над якою працюю
|
Організація самостійної роботи учнів на уроках виробничого навчання
машиністів кранів(кранівників), стропальників.
|
10
|
Досвід, яким можу поділитися (позитивний) конкретно
|
Впровадження інноваційних методів
навчання на уроках
виробничого навчання.
(мультимедійна презентація, ділова та
рольова гра, уроки – змагання, робота в парах, інноваційні картки-завдання.)
|
11
11а
|
Відкриті уроки, виховні заходи майстер - класи (за даний період)
Відкриті засідання МК конкретно про виступи, участь, роботу
|
Приймання участі в тижні будівельних професій: майстер – клас з теми
«Управління механізмами крану та
стропування, піднімання і переміщення металевої ферми.»
Відкритий відео – урок з теми: «Навчання керуванню механізмами тренажера
баштового крану КБ-100 з вантажем разом зі стропальником».
|
12
|
Переможці конкурсів фахової майстерності
|
|
13
|
Методичні напрацювання, рекомендації, посібники (електронні, навчальні,
методичні розробки уроків)
|
1.Електронні плакати до теми: Технологія
стропальних робіт з професії машиніст
крану (кранівник), стропальник.
2. Методична розробка відео – уроку з теми: «Навчання керуванню
механізмами тренажера баштового крану КБ-100 з вантажем разом зі
стропальником».
3.Розроблено робочий зошит з
теми: «Навчання керуванню механізмами тренажера баштового крану КБ-100 з
вантажем разом зі стропальником».
4. Створено професійний
каталог з професії: «Машиніст крану (кранівник), стропальник».
5.Створено відеотеку до тем:
«Слюсарні роботи, слюсарно – збірочні роботи, електромонтажні роботи,
стропальні роботи, навчання керуванню кранами»
6. Збірка кросвордів з професії
«Машиніст крана (кранівник)», «Стропальник».
|
14
|
Досвід, який використовую у своїй діяльності (назва закладу, ПІБ майстра
в/н, тема досвіду)
|
Впроваджую досвід майстра виробничого навчання І
категорії Малофеєнко В.Л. Чернігівське професійне училище побутового
обслуговування. Використовує в своїй роботі традиційні та інноваційні методи
навчання. Впроваджує імітаційні вправи, розробку варіантів рішень, аналіз
конкретної, ігрові методи навчання, нестандартні домашні завдання.
|
15
|
Використання інноваційних технологій (ІТК, електронні плакати, професійні
екскурсії, майстер – класи)
|
1. Проведення професійної екскурсії на підприємство ТОВ «Металобаза»,
ПрАТ «Лемкар»
2. Використання на уроках виробничого навчання електроних плакатів з
теми: «Слюсарні роботи; Слюсарно – збірочні роботи; Електромонтажні роботи;
Навчання керуванню кранами на навчальному полігоні разом зі стропальником.»
3.Використання мультимедійних презентацій,застосування на уроках ділової
та рольової гри, уроків – змагання, робота в парах, інноваційні
картки-завдання та тести.
4. При відпрацюванні прийомів навантаження, розвантаження різних вантажів
використовую професійний каталог.
5. Використання робочого зошита на тему: «Навчання керуванню кранами на
навчальному полігоні разом зі стропальником»
|
16
|
Робота в майстерні (конкретно)
|
1. Методичне удосконалення планів уроку та доповнення матеріалу з тем: №
1,2; № 3; № 4; №5; № 6; № 7; № 8; № 9.
2. Розроблено інструкційно – технологічні картки з тем: № 1,2; № 3; № 4;
№5; № 6; №7; № 8; № 9.
3. Виготовлені стенди з теми: Стропальні роботи – Стропування та
складання металу та устаткування; Стропування та складування з/б конструкцій.
4. Створення професійного каталогу з професії: «Машиніст крану
(кранівник), стропальник».
5.Створення папки: «Наочно – навчальний матеріал» - для допомоги учням на
уроках:
- Технологія стропування вантажів;
- Електронні плакати: «Стропування вантажів»;
- Схеми стропування та складання різного вантажу;
- База даних з охорони праці для машиністів крану та стропальників;
- База даних з охорони праці для слюсарної майстерні.
6. Виготовлення вантажів (дерев яного ящика , труб, швелера, листів
металу) для відпрацювання прийомів на уроках в/н.
7. Виготовлення строп ( 2-універсальні, 1- двовіткова, 2- полегшені).
8. Виготовлення еталонної
продукції – «Металева роза».
|
17
|
Участь в обласній виставці технічної творчості (вказати напрямок
роботи,назву)
|
Діючий макет козлового крану на майданчику металобази.
|
18
|
Недоліки педагогічної діяльності
|
Є декілька моментів де мені треба підтягнути роботу – це
|
19
|
Самооцінка діяльності
|
добре
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий