особистість



Дата народження    02.12.1955р.
Освіта    технічна
Спеціальність за дипломом    Промислове та цивільне будівництво
Стаж безпосередньої педагогічної роботи    34 роки
Посада: майстер виробничого навчання

Кваліфікаційна категорія : «майстер виробничого навчання
спеціаліст  першої категорії» 

         Працюю майстром виробничого навчання з професії «Машиніст крана (кранівник)» понад 30 років. Маю глибокі і різнобічні знання з виробничої практики; вільно орієнтуюсь в спеціальній, методичній і науково-популярній літературі з різних галузей знань. Навчаю учнів із захопленням, люблю і знаю свою професію. Відрізняюсь активним пошуком нових ідей, маю потребу пошуку нових способів розв’язання педагогічних та виробничих завдань.
        Проблема над якою я працюю: «Оптимізація уроку виробничого навчання в учбових майстернях». 
        Ввічливо спілкуюсь з дітьми, вимоглива до них, цілеспрямовано і наполегливо формую в учнів уміння і навички раціональної організації навчальної праці, здійснюю при цьому індивідуальний підхід. Використовую спеціальні прийоми роботи з розвитку в учнів інтересу до практичних занять, використовую новизну змісту, порівняння понять, використання їх практичної значущості.
Методичні напрацювання: методична розробка відеоуроку з теми: «Навчання керуванню механізмами тренажеру баштового крану КБ – 100 з вантажем разом зі стропальником», робочий зошит з теми: «Навчання керуванню механізмами тренажеру баштового крану КБ – 100 з вантажем разом зі стропальником», професійний каталог з професії: «Машиніст крану (кранівник), стропальник», відеотека до тем: «Слюсарні роботи», «Слюсарно – збірні роботи», «Електромонтажні роботи», «Стропильні роботи», «Навчання керуванню кранами».

Особиста методична картка
 майстра в/н
КПБЛ
(Моніторинг рівня фахової майстерності)
                                                 
№ п\п

Зміст діяльності
1
2
3
1
П.І.Б.
Балевич  Світлана  Володимирівна
2
Рік народження
2 грудня  1955 року.
3
Освіта (який навчальний заклад закінчив, коли)
Середньо – технічне (перший  Харківський  індустріально-педагогічний  технікум, 1981р.) 
4
Посада
Майстер виробничого  навчання.
5
Який предмет викладає (курс)
Машиніст  крану (кранівник), стропальник (1-й курс)
6
Педагогічний стаж
32 років
7
Нагороди

8
Курси підвищення кваліфікації (рік), стажування
2014 рік, курси проходження навчання та перевірки знань курсу: «Правила будови та експлуатації вантажопідйомних машин» в Держгірпромнагляді
9
Проблема, над якою працюю
Організація самостійної роботи учнів на уроках виробничого  навчання  машиністів кранів(кранівників), стропальників.
10
Досвід, яким можу поділитися (позитивний) конкретно
Впровадження  інноваційних  методів  навчання  на  уроках  виробничого  навчання. (мультимедійна  презентація, ділова та рольова гра, уроки – змагання, робота в парах, інноваційні картки-завдання.)
11










11а
Відкриті уроки, виховні заходи майстер - класи (за даний період)









Відкриті засідання МК конкретно про виступи, участь, роботу
Приймання участі в тижні будівельних професій: майстер – клас з теми «Управління механізмами  крану та стропування, піднімання і переміщення металевої ферми.»
Відкритий відео – урок з теми: «Навчання керуванню механізмами тренажера баштового крану КБ-100 з вантажем разом зі стропальником».
12
Переможці конкурсів фахової майстерності

13
Методичні напрацювання, рекомендації, посібники (електронні, навчальні, методичні розробки уроків)
1.Електронні  плакати до теми: Технологія стропальних  робіт з професії машиніст крану (кранівник), стропальник.
2. Методична розробка  відео – уроку з теми: «Навчання керуванню механізмами тренажера баштового крану КБ-100 з вантажем разом зі стропальником».
3.Розроблено робочий зошит з теми: «Навчання керуванню механізмами тренажера баштового крану КБ-100 з вантажем разом зі стропальником».
4. Створено професійний каталог з професії: «Машиніст крану (кранівник), стропальник».
5.Створено відеотеку до тем: «Слюсарні роботи, слюсарно – збірочні роботи, електромонтажні роботи, стропальні роботи, навчання керуванню кранами»
6. Збірка кросвордів з професії «Машиніст крана (кранівник)», «Стропальник». 
14
Досвід, який використовую у своїй діяльності (назва закладу, ПІБ майстра в/н, тема досвіду)
Впроваджую  досвід майстра виробничого навчання І категорії Малофеєнко В.Л. Чернігівське професійне училище побутового обслуговування. Використовує в своїй роботі традиційні та інноваційні методи навчання. Впроваджує імітаційні вправи, розробку варіантів рішень, аналіз конкретної, ігрові методи навчання, нестандартні домашні завдання.
15
Використання інноваційних технологій (ІТК, електронні плакати, професійні екскурсії, майстер – класи)
1. Проведення професійної екскурсії на підприємство ТОВ «Металобаза», ПрАТ «Лемкар»
2. Використання на уроках виробничого навчання електроних плакатів з теми: «Слюсарні роботи; Слюсарно – збірочні роботи; Електромонтажні роботи; Навчання керуванню кранами на навчальному полігоні разом зі стропальником.»
3.Використання  мультимедійних  презентацій,застосування на уроках ділової та рольової гри, уроків – змагання, робота в парах, інноваційні картки-завдання та тести.
4. При відпрацюванні прийомів навантаження, розвантаження різних вантажів використовую професійний каталог.
5. Використання робочого зошита на тему: «Навчання керуванню кранами на навчальному полігоні разом зі стропальником»
16
Робота в майстерні (конкретно)
1. Методичне удосконалення планів уроку та доповнення матеріалу з тем: № 1,2; № 3; № 4; №5; № 6; № 7; № 8; № 9.
2. Розроблено інструкційно – технологічні картки з тем: № 1,2; № 3; № 4; №5; № 6; №7; № 8; № 9.
3. Виготовлені стенди з теми: Стропальні роботи – Стропування та складання металу та устаткування; Стропування та складування з/б конструкцій.
4. Створення професійного каталогу з професії: «Машиніст крану (кранівник), стропальник».
5.Створення папки: «Наочно – навчальний матеріал» - для допомоги учням на уроках:
- Технологія стропування вантажів;
- Електронні плакати: «Стропування вантажів»;
- Схеми стропування та складання різного вантажу;
- База даних з охорони праці для машиністів крану та стропальників;
- База даних з охорони праці для слюсарної майстерні.
6. Виготовлення вантажів (дерев яного ящика , труб, швелера, листів металу) для відпрацювання прийомів на уроках в/н.
7. Виготовлення строп ( 2-універсальні, 1- двовіткова, 2- полегшені).
 8. Виготовлення еталонної продукції – «Металева роза».
17
Участь в обласній виставці технічної творчості (вказати напрямок роботи,назву)
 Діючий макет козлового крану  на майданчику металобази.

18
Недоліки педагогічної діяльності
Є декілька моментів де мені треба підтягнути роботу – це
19
Самооцінка діяльності
добре

Комментариев нет:

Отправить комментарий